"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, April 28, 2011

AF 9



haha...setelah lama aku xbergosip...ini aku nk mula balik keje lama aku..keje sebagai wartawan xbertauliah..huhu...xpe2...sebab aku ni mmg selalu follow cerita2 seni kt malaysia ni..dan arini aku nak cite pasal. AKEDEMI FANTASIA 9 yang macam hampeh...serius gile aku komen...sore diorang biasa2 je...belambak org kt luar 2 suara lagi sedap...aku bkn suka2 ckp...tapi AKU CAKAP ikut suka aku la..haha...aku ikut halwa telinga aku la..huhu...tapi ada la 1 2 orang yang aku rasa ok...antaranya....
AZRI
Dia ni antara yang ok la...sore sedap..imej okey..perangai pun ok...aku mmg dh minat dia since dia dalam Breakfast band lagi...lagu "bagai puteri" first aku dengar...aku ckp...lagu sape ni...sore mcm faizal tahir..tapi mcm je la...igt anas tahir...rupanya si Azri ni la...last2 awal tahu ari2 dia post kata msk AF...aku dh agak comfirm mamat ni dpt msk coz dia ada good voice....

HAZAMA

Ni sorang lagi aku suka, sebab bg aku dia ada suara...aku minat dia bkn sebab dia penah nyanyi ngan MUH tapi mmg dh admire dia masak prelude AF4...yang peliknya masa 2 dia xdpt msk...memang aku xpuas ati..nyanyi baik punya..last2...xdpt...ramai lagi sore hampeh yang dpt..ntah apa yang AF nak masa 2...walaupun HAZAMA ni masuk AF9 ni setelah operasi gugur...aku xkisah..yang penting dia ada bakat...dia ada minat...apa yang pengalaman dia ada letak belakang la...peserta lain pun smaa gak..si Erul 2 pernah jadi protege JAC masa mentor (aku mmh xminat dia, vocal mmg lantang tapi xde fell) & kelantangan vokal dia seperti di buat-buat...huhu...

Okey la , sebenarnya entry ni aku taip semalam tapi xsempat nk post...


P/s : 1. AKu nak blk Kg petang ni!!!
        2. Jatuh ditimpa tangga, cuba untuk lari dari masalah, masalah lain yang menjelma...tetiba kereta buat   hal..xmemasal kena tukar bateri kereta..
         3. I have no a good Luck




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails