"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, April 28, 2011

PerGi membawa diri...

Aku ingin pulang ke gagang (kampung halaman), cuba untuk tinggalkan masalah yang menyesakkan otak & akal sebentar di Ibu kota..bukan melarikan diri, cuma tinggalkan sebentar....aku perlukan ruang untuk bernafas...aku terlalu tertekan, masalah tiada penghujungnya...sampai bila...emmm..entah la..semuanya di luar bidang kuasa...

Benarkan aku pergi, relakan dengan keikhlasan, andai aku pernah mengguris sesiapa...sepuluh jari aku pohon maap, mungkin bkn jodoh keserasian kita di dunia ini...dan kesalahan atau kelemahan itu mungkin berpunca dari aku...

Andai waktu masih ada, kita bersua, kita pinta diberi lebih ruang & waktu...dari Maha Pencipta...AMIN....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails