"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, February 1, 2011

Selamat Tahun Baru China

selamat tahun baru china kepada semua kawan-kawan saya yang berbangsa china (ada ke??)huhu..ada la kot tapi xramai..tapi kepada bangsa-bangsa lain pun sama la..selamat tahun baru china gak sbb aku saya tau semua memang selak tgu raya china sbb cuti panjang...ada yang cuti lg panjang dari raya puasa..kan...kan...aku pun cuti gak....haha..tapi xde la tambahan cuti..sekadar cuti 4 hari je la...khamis sampai ahad..xde g mane pun..balik kampung cancel sebab jalan banjir..nasib umah mak aku xbanjir..huhu..klu balik kampung pun..mesti lemau je kt umah..hujan la katakan...huhu..sempena raya china yang agak panjang bagu aku yang sedang berjimat cermat ni..adalah dimaklumkan akan bosan...esok aku nk dok umah je..tgk TV...huhuhu..lusa nak g umah kzida...dia buat nasi dagang...tulat nak g service keta(duit lagi)....sabtu ahad...ddk dirumah kembali...berjimat cermat la...past raya china nk renew lesen P jadi lesen besar(orang kata lesen agung) aku pun xpaham nape..huhu....semalam aku dah bayar saman trafic RM150..(melayang duit aku lg)...bayar semua bill aku dekat  RM400...(duit lagi) malam ni nak bayar keta plak..(duit lagi)menci aku!!!...semua kt dunia ni guna duit...msk tandas pun kena byr....susah betul la..sabo2 yus...huhu..emo plak petang2 ni kt opis yang sunyi sepi..hehe...xpela...mungkin apa yang terjadi ada hikmahnya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails