"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, February 16, 2011

Antara keputusan yang terbaik

Hati saya gembira sbb saya dpt satu keputusan yang saya harapkan...(paham x?huhu..mesti xpaham kan..) haha..sebenarnya aku gembira sebab result interview SPA yang aku g tanpa apply bln 12 ari 2..resultnya..sebagai calon simpanan..hehe..mgkn klu org lain xhappy sgt tp I ok...becoz why????sbb klu result 2 lapor diri..mgkn aku xterima...n klu result 2 dukacita..mgkn aku kecewa(utk ke 8 kalinya)..bila dapat jadi calon simpanan ni..hati aku girang la..sbb aku mgkn ada masa 2 bulan, 3 bulan, 5 bulan atau 12 bulan sebelum aku masuk keje dalam GOV ni..aku kena la buat preparation coz aku punya jawatan kck je..mean gaji pun kecik la kn...aku ni byk nk kena byr..so, kena cr tapak utk duit lebih masa keje nnt..pe2 pun btl la bak kata yang aku pegang dulu..Allah lmbt memakbulkan doa aku sbb Allah sedang sediakan sesuatu yang lebih baik..keputusan yang aku dapat ni pun antara yang terbaik..hati aku happy, senang, xpening2..cuba aku perlu la bersedia.

Aku xbgtau Anuar & En.iqbal lg...perlu ke??xpela diaorang pn xtya...diaorg just tanya masa aku xdtg je..masa aku ada kt office ni xde la plak nk tya terus...biar la....lgpun diorng busy dengan keputusan yang diorng buat..dengan keputusan yang dioarng pilih....aku just boleh doakan supaya..everything will be ok..aku bkn sape2 diantara diaorang....biarla diaorng terus berjaya tanpa aku..sbb lebih elok aku bawa haluan sendri..sbb aku mmg tidak mendapat apa2 kepentingan walau seikhlas mn pun aku bekerja..

hehe...lagi satu , aku skang ni dh start wat bsns wedding card ngan fatin....kecil2 je..wat marketing guna blog..klu ada yang berminat..boleh jumpa...n deal..hehe...2 ari lepas..kita org jumpa first customer yang bkn kawan la...dia call n kitaorg jumpa..n dia setuju order 1000...yes first JOB....that  mean we hav an bussines..hehe..insyaAllah..next time mgkn ada order lg..hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails