"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, January 30, 2011

TaNya saMa ....

hati itu berdetik lagi..berdetik makin laju...ingin aku tanya sama hati..kenapa berdetik laju???apa yang hati ingin kejar?..berdetikla seperti biasa..berdetik lah seperti hati-hati yang lain..agar hati aku tenang & bahagia..agar aku tidak gusar untuk bertanya sama hati..apa itu kehidupan??

Ingin juga aku bertanya pada semua...adakah aku ini sesorang yang disenangi??adakah aku seorang sahabat & kawan yang baik...atau adakah aku seorang yang menjengkelkan..andai aku seperti itu...ingin aku bertanya..adakah ada sesiapa yang sudi untuk memimpin aku??semoga suatu hari nanti ada seseorang untuk aku bertanya.....

Masih banyak lagi persoalan dibenak aku ini....persoalan yang masih tiada jawapan....persoalan yang menanti dengan sabar penjawabnya...persoalan yang perlukan jawapan yang membina dan...sering muncul persoalan tiada tara...

 Nota kaki:Persoalan perlukan jawapan
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails