"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, January 30, 2011

Masih tak datang-datang

Argh!!!jenuh tunggu..xsampai-sampai...ulang alik depan pintu...tapi pintu tetap tak diketuk jugak...emmm...ntah la..nak kata ada janji memang la tidak tapi "dia" tetap kena datang jugak..tapi sampai  bila aku nak tunggu?????....ehh...mungkin "dia" xjumpa pintu ini..dan mungkin aku yang kena keluar untuk tunjukkan pintu itu pada "dia"...tapi..perlu ke keluar cari "dia"???macammana kalau "dia" datang dan ketuk pintu masa aku xde?????mesti lepas tu..."dia" akan terus pergi dan aku xakan jumpa "dia" sampai bila2...
xpela, andai itu takdirnya...aku akan cuba untuk terima..yang pasti aku xkan pergi mencari dia sebab pasti suatu hari nanti "dia" akan jumpa pintu. aku PASTI.


Nota Kaki :Milik siapakah??
Nota Kaki :Andai itu takdirnya..aku pasrah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails