"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Saturday, January 1, 2011

SelaMaT tinGGaL 2010

Selamat Tahun Baru 2011
tak sangka sekejab je dh berlalu 365hari utk tahun 2010, rasanya baru je aku tulis post pasal apa yang berlaku sepangjang 2009, skang ni aku nak imbas plak apa yang berlaku sepanjang 2010, hahahaha...yang aku tahu & ingat 2010 tak seindah yang aku impikan..

2010 ini singkat sangat sebab xde satu impian aku tercapai..cuma agak banyak banyak kenangan & pengalaman baru yang aku dapat..ok lah aku nak cite apa yang aku igt sepanjang tahun ni...bulan Jan tahun 2010...last aku keje kt Scopelink...aku benti setelah lama aku keje kt c2..dekat 2 tahun gak la dlm xssedar aku dah mencari rezeki kt c2..alhamdullilah...byk ilmu yang aku dpt sepanjang kt c2....walaupun skang ni, syarikat itu hampir ditutup..aku ttp berterima kasih atas segala y aku belajar spnjg keje kt c2...

tahun 2010 gak la aku decide utk masuk keje kt al-taf, bermula tugas ditempat baru, sekali gus bergelar perantis PUNB, mulanya daftar sebagai perantis punb hanyalah utk mengurangkan cost syarikat tapi lama2 setelah difikirkan, lbh baik aku jd perantis dgn kadar y sbnr,,,hehe...aku siap g beberapa kursus...memang menarik,,,tambah pengalaman & tambah kenalan..

tahun 2010 gak la first time aku g cameron (Cian aku kan???)huhu..
orang lain msti dah g berkali-kali...aku je kampung..huhu..gamble je g cameron drive sendiri..bertahun2 klu plan mesti xg..so xyah plan..main redah..finnally sampai gak la wlupun blk ari.penat tapi aku PUAS..

hehe..byk gak la berlaku..& yang penting pemikiran dah bertambah matang..aku harap utk tahun 2011 aku lebih matang dan berjaya...semoga tahun ni..memberi lebih sinar dan KEKAYAAN...hahaha..ok la...

SeLaMaT TaHuN BaRu 2011

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails