"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Saturday, January 1, 2011

My fren EngageMenT

ditahun baru 2011 ni byk perkara yang dirancang, dan bayak gak perkra yang tak dirancang..aku ni sebenarnya date 01/01/2011 adalah tarikh reunion dak2 class aku ms form 5 dulu, dah 2 masa nk dekat reunion & melihat kepada senarai guest yang telah bersetuju..aku rasa masih memerlukan kehadiran yang lebih ramai so setelah berfikir dan diperkenankan duli-duli y maha mulia...adalah dimaklumkan.reunion di TUNDA ke tarikh yang akan diberitahu kelak....(maaf la kepada sesiapa yang berharap ia berlangsung malam tadi)huhu..

oleh sebab aku dah menunda REUNION..maksudnya aku free malam new year..hehe..oleh sebab aku free, kwn aku,, ZIDA telah mengerahkan aku utk menFollow diorg ke majlis pertunangan k.fiza...aku pun follow je la merangkap supir..huhu(nasib la aku ni mmg suka drive)..haha...ok...aku start menyupirkan diri dlm kul 5ptg dr PJ ke Muar...ok la dalam kul 730 kitaorg sampai umah makcik fiza....boleh tahan besar la umah mak cik si Piza ni...

malam 2, kitaorg kuar beli kek hantaran..tawaf la bandar muar 2..hehe...jem gak la maklum la malam tahun baru..dapat la 2biji cake...k.fiza ni nama je nak bertunang...drive keta..ya Allah...suka dia je..haha..kelakor btl la..patut Zida & Ct takut naik keta ngan dia...malam 2 kitaorg tido umah makcik dia yang satu lagi sbb umah y nk wat majlis, penuh..

dalam kul 10 pagi kiatorg siap2 kuar, mula Pk nk g terus majlis tapi mcm awal je..so, kitaorg pun merayap la kt bandar Muar y xberapa bandar 2..

ini sempat lg berposing sblm g berjimba di bandar muar..


kitaorg kuar terus g pasar sbb nk g cari perencang mee bandung...maklum la org kata mee bandung muar sedap..peh lagi borong r, siapa borong kepek2 bagai lagi..murah gak la..mmmg byk la ak beli, stok mentah kedarah dlm keta..(hehe..)...best gak la pasar ni..PAsaR Maharani..walaupun kitaorg mcm xbape btl pki baju kurung kt tgh2 pasar(x memasal...hahaha...)..yang penting kita org puas ati..
PasAr AwAm MAhaRani
ok la..aku pun dah penat walau pun aku rasa mcm byk je lagi nk cite...tapi xpe la ....abaikan...bukan best pun cite aku...SS je ok ni..huhu..layan je la gambar2 gedik aku..
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Gedik kn???kn??kn??
-
-
-
-
-
-
-
-
ada lagi gedik, sila skrol ke bawah dgn sabar..
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ni muka budget cantik..hahhahaa....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Yang bawah ni memag aku rasa gedik...sebab aku pura2 je...haha..bukan candid n sebab aku belakon..huhu..
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-

GEDIK KN???HUHU...


Inilah goodies bag y kitaorg dpt utk pertunangan FiZA..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails