"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, December 29, 2010

HaRiMaU MalaYa vS GAruDa

MALAYSIA BOLEH....huhu..Hidup malaysia....Hidup FAHmi...hiDup Safee...wakaka..motif?????haha..motif nya..malam ni semua org sedang gile selepas menonton bola final Malaysia lwn Indonesia..aku pun ikut sama gile bola...sebenarnya aku xminat sangat bola...tp klu final melibatkan pasukan malaysia mmg aku berkobar-kobar la..huhu..lagi pun ari 2 mmg dh tgk first games..so y second ni..harusla ditonton...

aku rasa sangat berbaloi la tgk bola mlm ni sbb corak permainan diorg ni tidak membosankan aku..not bad la...indonesia mmg habis-habisan la...sungguh dia menyerang la..kira indonesia team...ada my fav player..NASUHA...(xmemasal aku suka player indon) huhu..pe salahnya kan..kita kan serumpun..i minat player bola tu bkn indon kontrak pun...huhu..keseluruhannya...MALAYSIA menang...caya la..first time kita julang piala AFF suzuki (betul ke ni?)huhu...TAHNIAH PASUKAN MALAYSIA....CAYA LAH..lg pun sejak 2 menjak ni..pasukan bola sepak kita mmg mkn bgs...insyaallah akan trs bgs la sampai bila2..Ameen...

MaJuLaH SUKAN uNtuK NeGaRa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails