"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, January 3, 2011

Hari Ini aku pening

xde pe yang menarik, cuma aku pening kepale je lebih..arini aku masuk keje macam biasa tp awal skit la sebab ada budak baru nak masuk office, so takut dia menunggu depan opis kenala awal...tapi xla sebab aku lebih awal...haha...see the leg la ....wink....

masuk office mcm biasa..keje mcm biasa tp aku jumpa en.iqbal arini, aku dengar TASKIRAH..haha...ko ada???aku je y dpt dgr taskirah Free dr bos aku tu..huhu..panjang giler la...dari aku paham sampai aku dh xphm sebab hilang fokus...huhu..mn xhilang fokus aku..lama bebenau dia taskirah...siap tya paham x paham..klu xpaham,,,dia explain smpi aku paham..huhu..letih den mendengor....

sebenarnya apa yang di taskirahkan tu mmg menarik bagi aku...aku paham dan ia buat aku berfikir-fikir...bagus la klu bgtau aku maklumat yang aku tau, supaya sebagai manusia biasa, hamba Allah aku sedar..harap aku akan terus igt supaya aku terus sedar...apa yang dikaitkan mmg menarik,  tentang semua kebetulan yang berlaku didunia...buat aku sedar..Allah maha Besar...

tapi dalam semua ilmu & pengetahuan yang aku dapat, yang xbestnya....aku FENING...huhu..pening otak aku....pusing kepala aku...huhu...lama gak dengar dekat 2jam...huhu!!!nasib baik azan zohor..klu x, mmemang byk la ilmu yang aku dpt..hehe..pe2 pun aku nak thanks to my Boss...En.Iqbal atas segala Taskirah, xkisah la ianya adalah Fakta atau Pandangan & kronolohi sendir...heheh...

Nota Kak : Hadiah utk hafiz dh siap & dh amik...:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails