"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, January 11, 2011

FraMe KaSIh..

dah 2...3 ari x update..xde masa sebenarnya nk update..aku ada keje  kt opis, lgpn klu malam aku asyik ngantuk je..huhu..tu yang aku malas nk cite2 kt cni...klu aku buka pun, just baca blog2 yang aku follow..

ok lah aku sebenarnya nak cite pasal frame kasih...(mesti pelik kn???)tau ke frame kasih tu apa?huhu...frame kasih tu sebenarnya adalah sebuah frame gambar..hehe..susah nak cakap..cmne ek..cmni la...frame kasih nama frame ni sebenarnya...klu n tempah frame ni..kita just bg softcopy gambar..past 2 gambar y kita bg 2 akan di frame kan la...(paham x??huhu) aku pn xpaham...xpe la..nnt aku bagi link je la...Fillani dia ni y amk order frame kasih ni..

hehehe...aku sebenarnya nak cite yang aku ada tempah frame kasih ni utk hadiah wedding hafiz...so nice...hehe...aku sebenarnya memang nak bg hadiah frame pada someone tp xtau lg.so, aku bg pada hafiz sempena wedding dia...


Pe2 pn aku nak ucapkan selamat pengantin baru Hafiz Ajmain..semoga bahagia ke akhir hayat...amiin....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails