"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, January 11, 2011

Baby Zara..


seronoknya,,,sebab baby zara dah lahir..hehe...comelnya...baby zara ni ank k.murni n afham..td aku g melawat kt An-Nur....sangat la comel....huhu...sukanya sebab dapat kiss n dukung dia...haha...aku mmg gembira mcm dapat ank sendiri plak...(nk tgu ank sendiri xtau la bila) hahaha..dh lama aku tgu k.murni bersalin2...hari2 aku tya dia..semalam pun aku tya...akhirnya baby pun lahir...hehe...baby ni dgr cakap aunty Yus ni..huk..huk..

baby adalah sangat comel...(baby mmg la comel kn??)


....Tahniah to K.murni & Afham..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails