"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, December 7, 2010

Hari -hARi hUJaN

Sekarang ni..asal petang je hujan...asal petang je hujan...aku ni bila hujan makin lemau la jawabnya...dok dlm opis ni..di selebungi ngan aircond y sepoi2 bahasa..rasa mcm di sorong2 nya bantal ke kepala aku ni...huhu...cuma skang ni ngah kontrol cun je dpn bos...xlebur...

perangai pelik aku, klu ada bos..aku bkn main ngantuk lagi..klu xde...aku bukan main segar lagi..hahaha.....mcm2 ragam la...aku sebenarnya nk mengelakkan ngantuk ni...2 yang aku updated ni..xde koje sgt la katakan...huhu..haaa....tetiba aku teringat...dulu aku ada cerita pasal R & N kan?dua2 bdk opis aku...huhu..untuk pengetahuan semua....dua2 dh xe...N dh kene buang hujung bulan lepas...R plak lepas gaji trs bla....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
--
-
macam-macam perangai manusia skang kn...huhu...malas nk PK psl org..baik aku baiki diri sendiri dulu...biar la apa org nk jd...kita nk nasihat..klu xnk dgr atau amik iktibar..terpulang la...kubur masing-masing..


Nota kaki : Salam Maal Hijrah...sambung azam last year je la y belum berjaya..ameen...
                : X sangka awal betul kamu nk kawin...huhu...semoga bahagia..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails