"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, December 6, 2010

Flaming Steambot

ni nak cite pasal Fav aku plak..steambot...huhu...yer..aku mmg gile mkn..(kata nak diet..) xpe2...esk aku diet..huhu..ni kira last minute planing la ni..semalam zie msj aku ajak aku mkn steambot....aku ni ON sokmo..pucuk dicite ulam mendatang..haha..dia kata tempat baru..biasa kitaorg mkn kt liki2..not bad la tp flaming steambot ni lagi best la...lebih kurang mcm tempat steambot yang aku suka kt ipoh 2..huhu..

mula-mula kitaorg janji around pukul 830mlm..tp 830mlm masing2 br gerak..hahaha..aku lagi la...tambah ngan jln jem..aku la yang paling lambat sampai...tapi ok la..xde lmbt sgt...hehe..


sila perhatikan ketam-ketam itu sambil menelan air liur..haha..



muka aku dikala kelaparan sbb meredah jem..huhu..xsabo nk mkn...
inilah zie..geng2 aku la ni..dia tgh mengandung ni..ketam2 yang kt atas semua 2 dia la y ngidam..haha
inilah pinggan aku setelah melatak...aku mkn ketam je byk..(dh 2 je y byk kitaorg amk..haha)aku mkn isi ketam je..kaki ketam aku malas..huhu..
zie & her husband Azfar...aku mkn azfar yang belanja..TQ la korang..hehe..lain kali I belanja plak..huhu..
Ija & ??...sape ek..aku lupa nk tya nama kwn Ija ni apa..haha..pe la aku ni kan..borak sakan je..nama xtau..
ni nama nya..aiskrim perisa apa2 aja..haha...aku swh amkkan aiskrim..perasa apa2 aja..bantai campur semua perisa..sedap 2..huhu..
inilah hasilnya...kalau aku dah menunjukkan bakat...ahak....huhu...dah siap mkn...borak2..aku xtau nk wat apa..aku tunjuk bkn ..huu...biasa cite korea...org lukis atas cofee..aku atas sos pun jadi...hehe..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails