"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, December 8, 2010

Sangat lemah

Aku sakit....aku demam...waaa.....xsukanya.....klu nk demam biar la kt umah.(umah MAK aku)....boleh la Mak aku jagakan..klu kt cni...sape nak jaga???jaga diri sendiri je la...hu...hu.....aku xkeje arini...ni pun aku update dari atas katil aku...sebenarnya dari malam td lagi aku rasa lain mcm....balik umah around kul 9 lebih pas anta k.murni kt umah..Traffic light kt Puncak Jalil plak rosak...aku xperasan..patut la aku pelik.bkn main lama lagi...dekat 1/2 jam gak la terkandas kt c2....nak cross jln y susah sbb org xbg jln..keta laju2 plak 2...sampai umah aku terus mandi..solat..pas2 2 mkn ubt...badan  dh lain mcm...rasa seram sejuk je..maybe sbb kena hujan kot....

aku tgk tv pas2 kejab je dh mamai..maklum la mkn ubt..badan aku plak rasa sakit2..panas dlm rasanya..standard la aku klu demam..mulut meracau-racau...ntah pe yang aku mencarut ntah...huhu..
tido mlm lebih 4 kali aku bgn g toilet...lemah bdn aku..sakit2...mcm kena cucuk2..pagi aku bgn pun dh lmbt..mandi terus tp badan lemah..xlarat..aku panas dlm rasanya sbb bdn aku sakit2...so, aku decide MC je la...aku xg keje..xpe la...lgpn aku bkn selalu MC,,jarang sekali...xsalah kn..klu btl2 sakit2..

Aku dh mkn ubat & harap2 esk aku ok...keje mcm biasa....sbb mlm esk aku nk blk kg dh....
DOAKAN aku sihat ek....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails