"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, December 6, 2010

Natrah 2010

Hi, just nak cite pasal aku g tengok teater NATRAH baru2 ni..Actually aku mmg dh plan ngan BFF aku nk g tgk NATRAH sbb last year kitaorg mmg dh tgk, so nk tgk lagi la ni...5 Disember aku g tengok...830 mlm kt Istana Budaya..kali ni teater ni lebih bagus dari yang pertama sbb lebih teratur..lebih difahami..lebih menarik..tahun lepas pun ok cuma tahun lepas jalan cite macam simple sangat tetiba je dh abis...kali ni tersusun la..masuk teater NATRAH ni...dh kali ke 4 la aku tgk teater..enjoy...aku mmg suka TEATER...hehe...ok la ..enjoy gambau-gambau yang aku amik...

bergambar lepas tgk teater sbb ms tgk ni sesi autograf
hahaa...ini yang best..xsangka ms aku tgk 2 sekali ngan Tun mahathir..ko ada???...hehe..siap smbt befday tun lagi...
ini lah satu2 nya artis yang aku smpt bergambar..sharifah sofea...cantik dia ni biarpun preknen...
Just 2 of us...me & my BFF...



Nota Kaki : Dup..dap..dup..dap..apa maksudnya 2...
                 : aku semakin menerima hakikat...peace

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails