"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Friday, December 17, 2010

assalammualaikum..............

emm..arini ari sabtu..aku cuti tapi mcm xde menda nak wat..bangun kul 830...lewat gak la..sebab semalam aku minum ubt batuk...(br beli)..aku dh mcm ketagih plak ngan ubt batuk ni...skang ni dh msk 5 botol aku minum,tapi batuk aku sama gak...xelok2 pn...2 la..aku dh penah kata...klu aku batuk mmg ssh nk elok...tapi klu elok,,,insyaallah ssh nk sakit blk...tapi letih la batuk ni..byk sangat pantang larang nya...ais aku xminum dh..blk2 air suam...benci aku...(tp ok gak..jimat kn)

arini dok umah aku just basuh baju je..baju aku yang berlambak..hehe...sbb jab lg aku nk kuar dh...jumpa saing...aku nk umah zida kt PJ...sbb kitaorg nk g tgk wayang kt submit...cite "HANTU K.LIMAH BLK UMAH" cite ni mcm best je..semua kata cite ni kelakor..wajib tonton ni..bkn apa sebab kita g tgk wayang nk release tension, so, tgk la cite y kelakor..br leh happy...:)

ok la...nnt past tgk movie nie aku story lagi..saje je nk melalut..xtau nk cite kt sape..cite la kr cni...ooopppss...lupa plak...aku nak bgtau BFF aku,....wei, don't worry la beb mane ada aku sombong, kelakor la ko ni....aku br xkol ko, xmsj ko..ko dh kata aku sombong...mn ada...i"m single lagi ok..ko y dh ada BF, aku sj je xnk kcu ko bercinta...org tgh bahagia kn..haha...aku dok diam je kt cni....hehe..ok, don't worry coz u r still my BFF for the rest for my life la syg...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails