"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Friday, December 17, 2010

Hujung Minggu ini

oleh sbb xde menda nak buat..aku pun nk mengarut la ni...aku skang ni baru nk celikkan biji mata aku pasal nk update blog ni..huhu..buta IT kn aku?sebelum ni aku xtau pn cm ne nk upload video(btl-btl kampung btl)huhu...nk wat link pn aku xreti..haha...kelakor kan...sebenar aku xde masa nk godek2 menatang ni...busy la kononya..updated dan plak aku ni..hehe

ok la, sebenarnya hujung mgu ni aku nk g PJ..."Taman Dato Harun" member aku ajk g umah dia sbb dia janji nk msk Fav aku...NASI DAGANG..............................huhu...mcm sdp je....aku klu nasi dagang..lemah skit..susah nak kata xnk....hahaha...kaki mkn btl la...mcm mn nk diet ni wei...huhu...

aku sebenarnya nak upload pic nasi dagang...tp si bongok wat hal plak(kn aku kata aku buta IT)dh la oeh sbb xblh attach gambor..mood aku dh lari laju...aku nk blk r...skang ni kt opis lagi..lain akli je la aku cite psl hujung miggu ni aku watpe...d

da............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails