"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, December 21, 2010

TouchiNg

sob...sob...aku sedang sedih...waaa...nape ek?ntah la..bukan ke sepatutnya aku happy harini??tadi mak aku call, dia kata aku dapat interview gov mgu depan kt Putrajaya...emm...aku bersyukur tapi perasaan aku biasa2 je..not to excited..mungkin sbb aku dh berkecil ati..kali ni aku xigt bila aku apply sbb aku nya SPA sepatutnya dh expired..cmne ntah leh terlekat..orang kata mungkin rezeki...

berbalik kepada cite asal....aku sedang bersedih...waaa....nape?nak tau sbb apa..sebab org pertama yang aku call adalah my BFF...past 2 aku bgtau dia..aku rasa dia xmcm biasa..mgkn aku emo kot...aku expect menda lain yang dia akan cakap...sbb sebelum ni aku rasa lain...ntah la mgkn aku yang touching xbertempat..emmm..cuma aku rasa lain..sob..sob...i try to think positif....ok...ko y EMO xmemasal YUS....!!!!be urself!!!..jgn la PK bukan2 sbb keadaan sebenar xseperti y ko fikirkan!!!

a few hour later, she call me back, make me smile....but honestly the reason she call that time...make me fell awful...emmm...apapun yang aku fikir cuma apa y aku yang fikir dan perasan...keadaan sebenar bkn mgkn bukan seperti itu...semoga mmg bukan seperti aku sbb i luv her so much...bila rasa aku akan hilang dia...aku rasa lebih teruk dari hilang boyfren...realy so bad....ntah la pe la yang aku emo sangat ni....dah la.....aku sedang merapu dalam keadaan EmO xbertempat...abaikan k...aku mmg mc ni..

P/S : dear my BFF...if u read this...aku mmg emo..huhu...sory la..maybe ko xperasan...
        jgn call aku tya pasal ni...klu nk tya text je coz klu ko tya nnt aku nangis(aku kn emo)huhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails