"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, November 11, 2010

Saya Sayang Dia..

Aku Nak cite pasal orang2 yang aku sayang...sangat-sangat sayang...sampai bila2 aku akan sayang...harap sayang sampai bila2..<3
1st
...........MY LUVLY MOM......
aku cari gambar mak aku tp xjumpa....hahhaha..(sengal punya anak kn??)

2nd
She's my best fren...fren 4ever..luv u so much ILI..
-
-
-
-
-
-
-
Dia ini Adalah anak SeDara aku Yang sulong..Aku sayang sangat kt dia...sbb dia CUCU sulong dalam keluarga....Pikah..acik sayang ko tau..kita kn lahir sama bulan 9..hehe...nnt taun dpn celebrate sama ek...:)
ini plak Ank sedara aku no 2....i call him abg...the only abg in our family...now, dia stay ngan mak aku..sebagai peneman...
BudaK Comot ni...plg kecik dlm family aku..plg bongsu...adk kepada 2 org kt atas 2..hhuhuhu..yang penting nama dia....aku yang bagi
NUR FAHRI DANIA
(Inspirasi dari cite Ayat2 cinta..Fahri...)

Nota Buku Lali :Sangat syg mereka semua..klu aku tetiba mati...
                            bgtau mereka..aku syg mereka..
                           :aku ada peluang...tapi aku xtau mcm mn nk gunakannya...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails