"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, November 8, 2010

Bila CINTA Kini...Xlagi bermakna..

Bila Cinta Kini...Xlagi bermakna.....(waaaaaaaaa)....Yang Kurasa Kini hanya lah nestapa...
aku Frust..............hehe..mmg aku kicewa....sedikit kecewa tp sejuta happiness...(cuba utk happy)..huhu..WHY????no answer la...hahaha...(mcm  xbtl plak aku rasa, kejab sedih kejab gembirA).....emmmm ntah la..susah nk kata...lebih baik berdiam diri....yang aku tau aku KECEWA.....

Mgkn xtau tp Xbermakna xblh suka....kn..kn????

ok lah..nothing more to share..just want to say....I'm realy Frust...!!!

Nota KUKU : HANYUT.....my fav Song going to final...
                      : Will always luv u Faizal tahir..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails