"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, November 11, 2010

Ia xsemudah itu...

SAYA hanya igin berkongsi..mugkin apa yang saya rasa x sama ngan apa yang anda maksudkan.....hahaa...

Ada membaca di blog seorang sahabat..tentang Cinta...kategori2 cinta..byk maksud yang belainan...kagum dengan apa yang saya baca...sbb bila membaca tersedar tentang apa yang saya buat selama ni...


KEPADA YANG BELUM PERNAH JATUH CINTA........
( ya..saya rasa saya belum pernah betul2 jatuh cinta)...hehehe..bkn mudah utk  jatuh cinta...jatuh cinta bkn jatuh akibat tersadung batu...jatuh cinta ni...satu perkara yang xboleh diterangkan...kita xboleh sewenang utk jatuh cinta...yakin dulu baru jatuh cinta..bersedia untuk kecewa dan terluka bila jatuh cinta??..Oh...tidak..saya tidak pernah bersedia utk terluka..oleh sbb itulah saya belum pernah jatuh cinta...

KEPADA YANG TAKUT UNTUK MENGAKUI CINTA..........
tersenyum saya membaca baris kata ni...sbb ...yer...sayalah org nya...hehehe...semua org xsama..mengakui yang kita cinta pada dia...adalah perkara plg terakhir y akan saya buat dlm hidup saya..hahaha..teruk kn saya ni..tp xpe...ITU ADALAH SAYA...hint saje y sy berani bg...mengaku tidak sama sekali..TAPI betul ke...CINTA yang PALING Menyakitkan Adalah apabila "orang yang kamu CINTAI....Langsung TIDAK Mengetahui perasaanMu TerHADAPNYA"........Allah saje yang tau segala....

Saya cuma akhirnya tersedar...selama ini hidup saya xpenah ada cinta(cinta pada pasangan)...tapi rasa tetap bahagia dan gembira dengan hidup saya....sebab DIA tetap cintakan saya....cinta TERAGUNG tidak tertanding...hanya dengan CINTA DIA...saya xperlukan cinta lain...biar la...yang lain hanya sekadar SUKA...klu saya suka seseorang, saya pasti tidak akan terluka...tidak akan kecewa....klu kecewa pn bkn ditahap teruk sbb saya belum jatuh cinta...

Semua ini bukan bermaksud saya akan mengelak untuk jatuh CINTA....cuma biarla masa yang TENTUKAN segalanya...biar apa org nak kata...saya TETAP saya...MEREKA xkan jadi saya...kata pepatah..KLU DAH JODOH XKEMANA...hahahaha...tp sy mmg xnmpk jodoh saya lagi ni...bayang pn xnmpk...hehe..sbb itulah mungkin saya hanya SUKA....


Nota KeNiNg: CinTa...bukan CHINTA...:)
                       : SuKa ....BukaN Cinta...
                       : Cinta...hanyalah..CINTA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails