"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, November 17, 2010

RaYa Vs BoWling

Hari ni hari raya...tapi oleh sebab aku berhari raya di Kuala Lumpur...macam xraya la jawabnya..bangun pagi-pagi aku terus mandi sambil membasuh 2 baldi baju..saje aku nk aku nak basuh pki tangan...kurang kerja la katakan...hehe...past mandi aku menjamu selera dengan ketupat segera ngan rendang daging...boleh la dari xde..

aku terima call dari zida sekitar pukul  0915 am...dia dah tya pukul bape aku nk datang umah dia..haha..aku saje buat lambat...maklum la pempuan malas..hahah....aku  gerak ngan kwn aku dalam kul 11lbh...sampai je umah dia, dia sedang bersungguh memasak...rajin zida ni..sape2 nk wat dia calon isteri ke?, menantu ke?leh la hubungi aku ek..:)....

Lepak umah zida dalam 2 jam..setelah kenyang memakan nasi tomato + mee bandung...aku pun ajak la zida main boowling utk mengisi kebosanan aku....zida sentiasa Onn je..pe lagi roger la mie utk mengajal sape2 lagi y berminat nak joint...akhirnya kitaorg cuma dpt berkumpul 5 org...ok la kan dr xde...aku, zida, mie, shahril, tingkat 11 (aku lupa sp nama kwn mie ni..)hehe...

enjoy + penat + happy main bowling kali ni....maklum xramai, so cpt la kena turn baling bola nya..memandang aku mmg xberbakat langsung....2 la yang jadi kelakornya...sampai 3 frame la kitaorg bantai....plg tggi aku 78pin je...haha..kelakor kn???ntah pe2 ntah...sekadar mengisi masa lapang.....yang paling aku xtahannya...kira kononnya sape kalah belanja la..aku dh agak dah msti aku nya...wlupun diaorg tukar 5 kali masuk longkang belanja...ke[utusan nya tetap aku...lebih 5 kali la aku punya bola masuk longkaang....heheh...

kesimpulan nya...hari ini aku happy gak walaupun xberaya kt kg...

Nota kaki : xsabo plak nk blk perak..
                : kakak aku accident..nasib baik xde apa2...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails