"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, November 16, 2010

SeLaMat Hari RaYa AidilAdha


.....SeLaMaT Hari RaYa AiDiLAdHa..

Hari raya Qurban tahun ni...aku xrasa macam hari raya qurban tahun sebelum-sebelum ni..
nak tau sbb apa??mungkin sbb hati aku yang GundaH -Gulana..(Motif????)
TApI..pe2 pun aku still nak ucapkan Selamat Hari RaYa Haji kepada
-
MAK
-
Abah
-
Abg Yos & K.Ani
-
K.iZaz & Abg Azli
-
K.iTa
-
Atan & k.Liza
-
Oli
-
Wak As
-
Cik yah
-
Ili
-
Hafiz Ajmain
-
Zida
-
K.fiza
-
K.ct
-
k.Ain
-
Syikin Mazlan
-
Ameen(upm)
-
Hg Dameen
-
K.Murni, Afham & Baby.
-
Anuar
-
En.Iqbal
-
Sha
-
Ct
-
Ija
-
Nasran
-
Rassdhan
-
Aiza
-
yuna
-
Isha
-
Ched
-
Shahidi
-
Fatin & Farah
-
Dek Su

Banyak dah gak kan??hehe....sebenarnya semua aku nak tulis tapi cam xtau panjang mane plak entry ni kang...hahaa..so setakat y aku tulis ni la ada gak contact...klu xde nama 2....aku still nak mintak maaf gak klu ada salah...lagi sekali

SELAMAT HARI RAYA HAJI MAAF ZAHIR & BATIN

1 comment:

  1. selamat hari raya cik yusliyana. terima kasih ingat kat aku.hehehehe.. selamat bergembira di pagi aidiladha. jgn gundah gulana sangat.maintain k. love u so much --ayuna adnan--

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails