"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, November 18, 2010

TerSumbat

Apa yang tersumbat...???hidung aku yang tersumbat..lama aku xselsema..Aku xsuka!!!!!aku ni jenis susah nak demam ke ...batuk ke..tapi sekali aku kene..memang lambat la nk sembuh..klu ubat batuk paling kuat..mau 4botol baru ok..klu setakat ubat batuk cap ibu dan anak..simpan je la dalam grobok..memang xjalan..aku tunggang mcm minum air mineral je...hahha..(teruk kn skt aku?)

Aku perlukan ubat tapi so far aku baru makan panadol je pn...cmne la nk sembuh kn?hehe..xde masa nk g klinik la...malas pn ye gak..Doakan aku baik2 yer..ameen..

NoTa LeNgan : esk aku dah bergerak ke Perak...
                       : Doakan y baik-baik yer..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails