"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, November 15, 2010

PerSoalan Belum TerJawab..


Persoalan Masih Belum TerJawab.......

Berbalik kepada kes semalam yang aku kaji....kes ni bertambah rumit..berpusing-pusing sampai aku pn pening sekali...hahha...ok..continue dari semalam...aku tido xbape nk lena sbb fikir semua ni...tambah plak mimpi tikus....(BENCI TIKUS)....

aku sampai office awal gak dlm kul  0810 am.....rasa berdebar-debar..pelik kan,??aku takut sebenarnya..manela tau ada R depan pintu office cuba mengungut aku..TETIBA kan??hahha..aku lepak dulu dalam keta dekat 15minit...then, aku tawakal je...sampai kt tangga..tetiba aku dgr bunyi kucing mengiau...garau betul sore kucing 2....meremang bulu rome aku...buat kental...aku naik je...sampai tingkat 1..aku nampak sekor kucing ngah staring aku...sambil mengiau garau...kecut perut aku...tapi aku terus naik tingkat 2....dgn harapan R xde.....huh...lega..mmg dia xde pintu TAPI yang pelik kucing follow aku..makin kuat sore dia...

dengan gabra aku buka pintu & terus kunci pintu dari dlm..aku takut sbb kucing 2 beria- ria nk follow aku msk opis...siap tolak2 pintu lagi..tangan kucing 2 siap menggapai2 ruang bawah pintu..makin takut plak aku..lama gak la kucing 2 memekak dlm 10 minit sampai Sha sampai...masa sha sampai aku buka pintu bagi sha masuk n halang kucing 2 dr masuk...PELIKNYA...past sha masuk kucing 2 terus xberbunyi & hilang ntah ke mana...

masa dah sampai office 2...telefon opis berbunyi....oleh sbb aku gabra semasa cubaan mengunci pintu dr dlm..terlerai kunci opis dr gugus...gabra betul kn aku???macam- macam... x smpt nk jwb phone..tapi dlm 5 minit...tepon bunyi lagi...sempat la aku jawabnya..R call...aku pura-pura xtau sbb aku nk tau cite..haha..dia p kata..
"yus, saya kena tipu la smlm..org tu tipu saya..."
aku jawab "oh..yeke...cmne leh jadi cm 2 plak???
semalam maybe dia kena pukau kata dia...orang tu turunkan dia dpn kastam hulu kelang..past 2..dia tgu org 2 xdtg2 bw laptop..oleh sebab aku tya byk soalan y m'buatkan dia tergagap-gagap..ada seseorg ambil phone dr dia...nk mengaku abang R..hahaha....MOTIF?? dia kata betul R kena tipu..diorang dh wat report polis.(aku still xcaye..aku pn leh wat report polis...polis bkn tau pe pn...)..aku iakan je la...dia nk fax copy report...

Lepas 2 jam, dia kol opis lg bgtau pasal dia nk wat report kt BP bkt indah...(td dh bgtau dh..buat apa nk bgtau byk kali plak kn??)aku layan kn je la...kali nidia cite kt aku lebuh detail n lancar...(macam ada skrip plak aku rasa depan dia)...Tapi aku still xcaye....

Persoalannya sekarang ni...adakah R terlibat dalam konspirasi ni atau tidak...emmm...aku masih tiada jawapan...aku dh cerita semua ini pada Anuar..dia berfikiran seperti aku...aku xde mempengaruhi dia..cuma aku bgtau kronologi y ak fikirkan secara logik...Xpe..aku akan terus mencari jawapan..mgkn mgu depan R masuk keje lepas cuti Raya Haji...aku akan cuba memerhatikan dia dgn lbh teliti...hehe..nantikan kesinambungan kes ini....

Nota Kaki : seronok gak kadang2 jd detektif Conan...hehe
                   : SELAMAT HARI RAYA QURBAN.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails