"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, September 22, 2010

Wish me luck

Hi Guys....

I need ur help...ha..ha.. actually aku just harap korang dpt doakan aku..aku nk g intrvw esk...kt uMP..gambang...aku cam berat hati je nk g coz dia pggl aku true call je, xde apa2 surat..dia kata nnt masa hari intrvw..dia in hand...xtau la kan..org kata btl la 2....

xpe2..aku g je..doakan aku ek...aku nk drive sesorng je ni..takut gak..jln mcm licin sbb hujan..harap2 prjalan aku selamat....

Mgu ni byk plan..nk g raya umah kwn2 aku lg..Umh zie n Mie...harap2..smpt la...miss u all...ILI pn nk dtg cni..leh la jumpa dia..ok la da......

P//s : Aku rasa xsdp ati..
p/s 1: I'm thinking about u..ha..ha
p/s 2: luv all of my fren n my MOM...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails