"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, September 20, 2010

Susah nk Ckp..

emm..aku skang ni mcm rasa ntah pe2 ntah..aku pn xtau..cuma yang aku tau..aku sedikit bengang(sedikit je r) tp BANYAK kecik ati dgn sorang KaWAN..(kwn ke????))tetttt...ntah la...Tp post ni aku buat KHAS utk KO!!!ko bc ke x..aku peduli apa...ko kn tau semua ni..sbb ni keje ko..klu ko trs kn perangai ko mcm ni..ko mmg xleh maju punya la...

1.Ko...masa mula-mula dulu bkn main lg mulut manis..blh kata ari2 la kol......sms bagai..(mcm haram)
2.ko nk wat dulu..knowledge pn xde sgt..aku kira jd pn sbb u'r my fren..
3.After deal..aku nk tya ko..bp cpt ko proses..PAs Cerah la aku menunggu..(mmg bkn kn keje proses menatang 2 tp ko kn jg client)  for me 2 month r to much utk tgu doc...
4.Aku cancel deal..ada sbb...sbb utama aku malas nk cite..tp sbb sampingan..mgkn sbb service..(fikir la sendiri) kura2 jln lg laju kot..mgkn bkn salah ko...tp still part of responsible
5.Pas cancel..bkn main susah ko nk contact aku ek..Xpe2...I have sent u a few msj without replying...but i saw u online...

apo yang PonTing kek Cni den Nk Koba.....den MemaNg kecewo ngan ekau...Ekau klu nok meniaGo lamo..Ekau kenO lar wat peranGai molek(dialek n9)  klu mu nk buek perangai hok lagu ni..mu meme la dok tahe lamo ni..Kawe tau demo xpedulik kt kawe..tp kawe peduli r..duet kawe...kawe dok sangko perangai mu rupo ni...mu muko baik doh...dh la malas dh kawe nk kecek2 byk2..klu mu baco..mu PK la sendiri...buke nk wat kecoh ..cumO..kawe kck ati je dengan mu..kawe doh tyo beberapo saing2 kawe...diaore goyak...mu meme xpatut.(dialek kelate).xtau klu diaore nk amek ati kawe ko ..gapo ko...

OK LA..ENTRY NI AKU MEME BUAT KHAS UTK MU...(dlm keadae..kecik ati)

2 comments:

  1. ape kes nie yus? beli barang x dapat barang ka?

    ReplyDelete
  2. ha..ha..ada la min..biar la org 2 yang PK..menda2 mcm ni susah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails