"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, September 26, 2010

Raya SaYA BerSaMA Kwn2 SaYa

Hi..entry aku nk cite pasal hari raya yang mulia & meriah..ni semua cite raya KL area..kira open house kengkawan la..kita mula kisah raya 2mgu lepas...kItaorg g Raya umah kwn kiTaorg kt Putra perdana...jumpa gak la umah Si Nik ....Zida Kata aku ni GPS...(suka dia je....igt semua jln aku tau ke?..kbtln je aku tau 2)  xsemua jln la..

Ni antara Pic yang aku suka.

Inilah barisan...yang g beraya umah niK...

Umah nik...byk menu yang dia masak....ada lemang..ada rendang ayam...ada laksa...ada nasi ngan ayam msk merah...pokok panggalnya..xrugi aku kosongkan perut..he..he..
Ini tuan rumahnya...Nik y pki bj pink 2.

Skang nak Cite Pasal Open House  mgu ni plak..Mgu ni...banyak sangat aktiviti yang aku dh plan...& setelah abs mgu ni..ada gak y ikut plan..ada gak y x ikut plan..he..he..start ngan ari sabtu...aku g umah zie...dia ajk beraya la..tp Tetamunya aku n Zida je..ha..ha...memang mkn byk la aku n zida melantak...


Inilah Muka Kenyang kami..setelah mkn mee bandung buatan zie..(siap ada buah-buahan lg..)ko ada?..y plg sedap dpt mkn popia simbul sebalang..ha.ha

Ini lah tuan rumah...zie..yang rajin stlh kawin..ha..ha
Ni masa raya Umah mie..xsangka plak jumpa bebdk ni..ni semua ex..shahputra..


past Raya umah mie...kitaorg plan nk g main bowling mlmnya...mlm pn g la main bowling kt Sunway piramad...mmg best la sbb lama xjumpa bebdk ni....

inilah pic pas main bowling...aku ditmpt terakhir...ha..ha


ok la...lastly aku nk bgtau...I realy enjoy myself...past ni kita leh lepak lg...ha...ha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails