"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Saturday, September 18, 2010

DiA

hi..selamat hari raya ke 9..mood raya masih ada selagi kuih raya yang mak aku bekalkan ni masih ada..ha..ha..harini aku xwat pe pn...memang hidup yang membosankan...nk kuar xde geng...so, aku dok melepak kt umah ni menonton television sambil melayari internet(ayat skema)..:)
di saat aku sengsorang ni..mula la aku PK y bukan2...he..he..hantu la pe la..eemm....aku lapo..aku g dapur grg ayam..nasiba baik la smlm aku g tesco..so, ada la menda y aku leh mkn(memandangkan aku ni mmg xsuka kuar mkn sorng2)...klu x aku mkn la garlic bread..sekali dua mkn mmg la sdp..tp klu berkali2 mkn..leh muntah darah aku...

actually, aku just nk share my feeling...aku Suka DIA...ha..ha...ayat xleh go, ni suka bkn mcm aku suka faizal tahir ke?remy ishak ke? shahir af ke? asyraf muslim ke?(semua hensem kn??)ni aku SUKA la...ha..ha.. susah nk explain..just  I like him..coz  i think he's good man..a good son, a good brother n a good fren...Xpe2..I just like him..n like before...keep it in my heart...aku bkn jns suka berterus terang..he..he..ok la forget bout him...ak ni saje je letak tajuk gempak...padahal xde pe pn cite psl dia..y pntg..no one who know me..know him...ha..ha

esk, ikut plan my ex-collegematte...we'll akan beraya umah nik..xsabo rasanya..aku xbosan tahap cipan dh ni..ikut aku nk g arini tp ramai y nk g esk..so, I kena follow la...xkan i nk beraya sesorang plak kn...N lagi..kepada sesapa y nk wat OPEN HOUSE...sila la jemput aku tau...klu leh tahun ni aku nk g byk open house...ha..ha..tetiba teringin nk mkn nasi dagang la...arh!!lapo perut la plak..

esk Aku Nak Cari Nasi Dagang La....dapnya...:)


p/s: sedang menonton american got's talent
p/s: aku hampir menjadi giler coz tidak berbual ngan sape2 dlm ms 24jam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails