"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Thursday, September 2, 2010

BaNYAk SanGaT

banyak sangat la ya aku nk tulis...
so pendekkan cite..aku malas nk taip..jadi xde la citenya..cite sedih la gi la byk..cite kecik ati..tapi semua dh ok skang..live must be go on..biar la pe org nk wat..rezeki ada dimana2..usaha je cmne nk dptkan rezeki...

my befday just around the corner..huk..,huk...xde harapkan pe..cuma xsabo tgu harinya..sbb nk jd 24 year old...(ko dh tua yus!!!sedau skit)jgn nk emo2..ha..ha..

arini nk buka pose ngan fatin & dayat..lama xjumpa si dayat ni..makin tggi agknya dia..esk aku nk buka ngan bebdk umah aku masa study dulu..(semua dtg bw laki)..aku???ko ada laki yus????(ada aku kesah!!)

P/s 1: bisnes kuih aku going good..ada la rezeki skit..kata org ada hikmahnya..
P/s 2: aku balik kampung cuti raya ari selasa ni..xde feeling nk raya la..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails