"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, September 13, 2010

Hari Raya Hari Mulia

hi...Hi..seLAMat HaRI RAya...AiDILfiTri...hari  ni dh msk hari ke 5 kita dlm bln shawal...aku skang ni kt opis..ada ke patut???semua org dok bercuti sakan..ak dok keje sorng...keje dh lama siap..so, ak pn dok mengUpdate blog aku y mkn usang ni...aku ni update ikut mood..klu aku sedih sgt..xleh update..klu happy sgt pn xleh nk update..kira cm kn la suam2 kuku la..ha..ha..

ok la, actually nk cite psl hari raya..sblm raya..ak kn xde mood nk raya smpai la dh tiba raya...sama gak..mood raya aku kembali setelah ank2 sedara aku yang bising bangat tu dhblk umah aku..dlm rya ke dua ...umah aku raya pertama..sunyi je..mcm kn langgar todak..aku siap leh tido lg...siang2 buta..ha..ha..

ni la muka bebudak ya menbingitka telinga aku..diorang ni xkira siang mlm...xreti tido aku rasa..lg2 bdk y terselit kt belakang 2..bidget comel la 2..huh!!

ni aku nak tayang masakan masa raya pertama..hasil titik peluh aku ni..

ini adalah serunding daging..byk daging dlm ni..sedap wei..


ni plak sambal kacang(ni mak aku y wat) klu ak wat xtau la jd pe.

INI rendang..mak aku kata sedap..sbb aku gn cili padi..so pedas skit la..


sayur lodeh...ni kegemaran mak aku..aku nk wat y kering..xyah letak santan..mak aku xbg..mak aku kata..dia xmkn..
sekian saje menu2 dari Chef yus...

SeLAmAT HaRI RaYA
AiDIlFiTrI
MaaF Zahir & Batin




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails