"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Saturday, August 21, 2010

Lidah Kelu....Tanpa Kata-KatA

Masa:0422ptg
TeMPat :aTAs KaTIl Blk AkU(sambil tgk cite lupakan smlm)
MooD :Hilang..

Mood aku sebenarnya dah hilang tp tetiba masa aku ngah tulis blog ni..aku nangis..hu..hu..emo la plak..sedihnya cite ni...cite kt TV1(tv org tua2):)...tajuk cite ni lupakan smlm..kisah cerita cinta terhalang la..ikram dinzly ngan iera shazira..not bad la acting diorang..klu x xkan la aku nangis plak.kn..

sebenarnya hati aku gundah gulana skang ni..aku risaukan mak aku..sejak kebelakangan ni mak aku asyik sakit2 je...dh g klinik pn xelok lg..aku tepon mak aku dr pg td lagi..tp xberjawab langsung..mana mak aku g ek..aku tepon SIL pn xtau mak aku g mane..aku tepon umah pn xde org jwb..

Bila lidah kelu..semua y ada dlm ati pasti xkan terluah..semua akan terpendam..jiwa merana..akhirnya stress yang dapat..perlukan teman untuk berkongsi..sebagai perdengar..kata org sharing is caring...but..klu kita xde sape y layak dijadikan teman..kita hanya mampu memendam...

P/s 1:aku sayang sangat MAK..
p/s 2 :I realy need u my FRen..only u can be good listener for me..
p/s 3 :arini mood..xde..cmne nk cr mood 2 ek..

1 comment:

  1. Saba la cik yus... mak cik yus g bazaar ramadhan tu..tu yg x de org angkat telepon... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails