"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, August 9, 2010

CuTi Aku YanG Panjang

hi...lama xstory kt cni..lasy week B4 aku cuti ada la aku post..past 2 aku busy skit..macam2 aktiviti..macam menteri pn ada...haa.ha..keje pn busy.pas keje pun busy...
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------
mula2 ni aku nak cite pasal interview yang aku g last week...emmm..ok la...actually sangat ok..soalan aku jawab pn ok..masa interview dia interview 4 org sekali..n aku rasa aku ler yang paling ok(bkn nk bangga tp mmg betul mcm 2)...he..he...emm..interview dekat ngan Balok..sepoi je angin masa nk tgu turn kena intervw...TAMAT cite interview


Petang past interview aku g umah aiza kt Sg,.Hisap, memandangkan aku ada kt Kuantan n xtau nk watpe..g la aku berjalan g umah ni..dapt mkn durian beb..hu..hu..best gile..siap ada buah maggis  lagi..(sempat la aku berkenalan ngan kakak ipar dia y muda belia 2)ha..ha..past lepak2..perut pn dh kenyang ..kitaorg pn tepon la si Dayah...lama xjumpa dia...windu plak..dia keje kt Nenasi(aku xtaw pn ktne)...plan2 punya plan...kitaorg pn gerak la ke rumah dia..aku igt dekat..Mak ai..jauh giler..lepas pekan dah..dah la aku first time g pekan...
mcm jakun je aku g pekan..(terbayang-bayang aku muka Najib Tun razak..hu..hu..maklum la negeri dia)...teruja mak..ha..ha..
Perjalanan sejam lebih gak la nk jumpa Si dayah ni...(dayah2..ko kata dekat?...banyak ko punya dekat) tp akhirnya sampai gak..best jumpa dia..windu

ni dayah masak mee rebus..sedap..kitaorg dtg jauh2..dia rajin masak mee ni

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cukup la sampai cni...sbb post ni dh lama sgt aku wat cuma x post2 je lagi...oleh sbb aku nk post cite baru...dh la ek..huk..hukk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails