"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, August 9, 2010

BTN @ aLoR GajAH MeLakA...PUNB..

hi..all....kali ni byk cite menarik yang nk aku kongsikan...cite yang panjang...last 2 week aku balik kampung..ada kenduri arwah nenek aku kt kampung...penat gak la...past keje terus drive balik kampung...amk masa 3jam lebih gak....kenduri biasa la..penat tapi ok la..sebab semua berjalan lancar...

aku balik KL ari ahad ptg...drive g muadzam amk syikin Mazlan...TP sempat singgah sekolah tersayang..huk..huk..
muka aku tanpe eyeliner...huk..hukk..pg2 tercongok dh kt cni..windu.. a lot of memory

ni lagi advance..siap post..."selamat dtg ke SMKMS"

INILAH SEKOLAH KU.....SMKMS.....(korang ada????)ha..haa

walaupun cite yang di atas menyimpang dari tajuk entry ni...suka aku la kn..huk..hukkk...ok skang aku nk cite pasal kurus..kursus perantis PUNB - BTN....kt Alor Gajah MELAKA...
at first aku mmg rasa mcm malas je...maklum la br pnt drive blk dr kampung.kena g kem plak..mula2 sampai..mood  mmg mcm haram...maklum la xde group lagi..aktiviti pn xde la menarik mana..ha..ha...

Ni la wajah2 Bakal UsaHawan Melayu...Huk...huk..(amin...)...

Dis is my group...Group 10..(Go Go Green...Better Try)ha..ha..kelokor btl la tagline kitaorg...xleh go aku....

Ni plak..group 9 & 10...bergabung meletup(2 lirik lagu)..he..he..separuh nyawa kitaorg g semua cek point...mengafal pelembagaan...klu pas semua 2 kena jwb exam..comfirm dapat A la...ha..ha

Ni sebahagian dari ahli group aku...Shahrul, Meor, Delia...muda2 lg bebudak ni..bersemangat nk jd usahawan...(lagi2 si dak shahrul):)

NiCe Pic kan????aku suka pic ni..candid..kredit tu Li(my group member)

Ok la....wlupn byk lagi yang aku nk kongsikan..tp malas dh rasanya..untuk maklumat lebih lanjut..sila ke FB aku..(huk...hukk)....pe2 pn ...aku happy ngan kursus PuNB ni..ramai dpt kawan n pengalaman...best giler!!!


P/s : aku happy giler
p/s : xtaw la nk china ke x???(aku confius ni)
P/s : ko igt ko sorang je leh sentap??!!!!huh!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails