"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, July 14, 2010

Aku Takut...

Pe Yang Aku rasa..pe aku fikir...???..yang pasti aku sedang takut...hah!!tau takut nk interview..before dis..wat dek je..ni last minute baru la ...nak sibuk2..padan muka aku!!!dalam diam x diam....dh sebulan lebih rupanya panggilan temuduga ni..he..he..

Aku takut nak drive sorang2 sebenarnya malam ni...huh!!!jln KL Kuantan mcm ok..highway tapi yang jd masalah aku xbiasa ngan jalan 2...pas 2 lg..aku xigt jalan nk g umah akak aku..he..he.(wlupn aku penah g)..emmm...xtaw la..hati berat sebenarnya..malas je nak g..dh penat+bosan+ntah pe2
p/s : aku nak out dah
p/s 1: xkan update blog till sunday..nnt aku cite pe y berlaku
p.s 2: aku suka ko..huk..hukk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails