"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Friday, August 13, 2010

RaMAdHan Al- MUbaRak

salam ramadhan...:)....bulan ramadhan cakap nk kena bertapis skit..he..he...xleh ikut suka aku ye nk cakap..aku kena hormatkan bulan ramadhan sbb bulan ramadhan ni bulan mulia...dalam bulan ramadhan ni..keje aku kt opis still mcm biasa...xde la mcm tahun2 lps..layu je. klu keje time bulan pose..

semangat berkobar pasal nk wat bsns..cuba for the time being....xde lagi bsns y spesifik dlm otak aku ni....xpe la skang ni masa untuk belajar & timba pengalaman psl selok belok bsns...klu terlalu rushing..nnt byk y xtau...

ok..skang ni aku  nk cite pasal..bazar ramadhan...banyak betul bazar ramadhan kt kg.baru..sampai rungsing hidup aku..jln semua jem(benci siut!!!!!!!!!!!!!)..kt dpn opis..bazar ramadhan jln raja alang...mmg penuh ngan org..parking keta pn kt celah2 umah org..duit aku pn ari2 melayang...mn x nya...sebelum balik keje ..aku dh usha..nk beli pe pas keje..dr opis 2..semua nmpk...org bakar aym..goreng karipap la..mcm2..

ni nk masuk cite pasal jem...aku xde tempat Nak mengadu Domba..aku bengang betul la semalam..jln jem mcm haram..bayangkan la...umah aku ngan opis..dlm 9km je...tapi aku blk..2jam setengah...sakit buah pinggang dlm keta..

ok la ..aku malas dh nk mengarut..nnt klu aku free n ada idea..aku mengarut lagi k...da..selamat puasa..semoga ramadhan kali ini..memberi seribu keberkatan...

P/s : aku xblk kg kot bln pose ni..
P/s : aku harap ko maksud aku..aku xde niat buruk pn

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails