"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, July 13, 2010

TeMuDUGA

Saya nak pegi temuduga....wah...ayat aku macam bagus je....he..he..
SEbenarnya Khamis ni aku ada temuduga KERAJAAN...hu..hu(saje aku bg besarkan perkataan 2 sbb aku dah bosan asyik g intrvw gov TP xdpt)..kali ni aku interview unde SPP(suruhanjaya perkhidmatan pelajaran)..emm..xtaw la cmne..aku xprepare...sebenarnya malas nk prepare...hati dah kering...semua kwn2 dh keje gov..aku je lum...aku dah tukar mind set yang keje gov bkn bagus mn pun...lembab je org gov ni(y berkenaan shj yek)
-
-
-
-
-
-
-
Doakan la aku.. bg sape yang sudi nak doakan aku..hu..hu..esk mlm aku drive sorang2 g kuantan..doakan perjalanan aku gak..harap xde pe yang buruk berlaku..sbb klu ada pe2 y berlaku..xsempat la aku nk interview..ari jumaat pn aku mintak cuti gak..malas la nk ulang alik balik KL...stay kuantan jab n terus balik kampung..
-
-
-
-
ok la...aku dah abs mengarut..maklum la bos axde kuar..wah..aku amk kesempatan plak..

P/s :wlupn aku ckp mcm xberharap tp sbnrnya klu dpt aku bersyukur la..
P/s : 3 jawatan aku nk interview ni..xpenah dibuat org sebelum ni..
P/s : sijil semua akak aku y tlg uruskan untuk cop..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails