"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, July 11, 2010

Let me think first..

Hi...hi..Can u give me a SPACE????..ha..ha..otak aku serabut la..aku xpenah kata aku suka ko..ataupun akan suka ko..aku kata..let's time decide...hu..hu.. so, plz don't force me..U make me rasa...rimas...lgpn...I don't need you to be part of my life...i already luv my current life..happy with dat...n so far don't need a change..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-
-
-
-
-
-
ok...Now...aku nak cite ...tentang aku..last weekend..jauh perjalanan..luas pemandangan..ha..ha..jumaat malam...aku decide nak g ipoh...wlupn hati aku berat.(maklum la nk kena naik teksi..aku gagahkan diri gak..dlm hujan renyai2...menapak g bus stand..huhu..leganya..dapat teksi kejab je..xde la lama ku nk menunggu..memandang abg teksi 2 baik n peramah (xmcm driver teksi y selalu.mcm haram) aku yr la lebih..ha..ha..next prob plak..tiket bas kul 950 dh abis plak..pening otak aku..cmne nk wat ni...nk blk semula mcm xberbaloi je..td dtg nai teksi..aku pn pe lg..dok ampu abg bas...2....finnally dia bg aku naik..bg gak la duit copy..sampai Ipoh dalam kul 1230am...sejuk gile..masa  2 hujan renyai2...pas turun bas ada org tunggu pki payung..ha...ha..dat was ILI....he..he....
pas masuk keta..kitaorg g beli mee kari..sedap gile..lain2 dari yang lain..

sebenarnya byk lg cite nk tulis tp aku mc xlarat dh..ngantuk giler skang ni.
.mlm td..tido lambat..lepak ngan suhairi, black n syikin...kul 1 lbh br blk..
dh susah nak tido...huh!!!

comel kan??ha..ha..I br rebonding rambut..emm..(ada org jeles ngan rambut aku..hu..hu)

gambar mcm ni dh belambak kata ili..(suka aku la..nk amk gambar)
pic ni..- no komen..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails