"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Friday, July 9, 2010

SaYaNG DaN CINtA

Antara
sayang & CiNta..
sesetengah orang kata, cinta dan sayang 2 menda yang sama..tp bagi aku..2 menda ni memberi makna berbeza...lahir dari individu yang berbeza..apabila kita menyayangi seseorang..kita xperlu cinta pada dia..cinta biar DUA..sayang biar berjuta..CINTA y utama pada cinta pada yang ESA..yang kedua ..cinta pada insan yang kita percaya benar2 ikhlas menyintai kita...cinta dan sayang xkan datang seiring..kita boleh kata ..kita telah jatuh cinta..tp cinta xkan kekal selamanya...hanya yang akan kekal abadi..adalah SAYANG...lebih bahagia bila disayangi dari dicintai...sbb...cinta kadang2 buat kita terluka..sayang..insyaallah...akan kekal selamanya..Sayang antara sahabat...sayang yang susah diungkap...
Apa yang aku dapat simpulkan kt cni..aku lebih percaya Sayang dari Cinta..aku lebih perlukan sayang dari Cinta...emm..kadang2 sampai satu tahap..aku rasa aku Xperlukan CINTA...cukup lah klu..ada sahabat dan keluarga Yang Sayangkan aku..mcm lagu LJ"hei..hei..hei..aku xpercaya...C.I.N.T.A...."hu..hu...yang  aku tau aku sayang Mak aku..Family aku..ank sedara aku..dan Kawan-kawan aku(terutamanya KAWAN Baik aku)..sbb aku tgk semua org yang berCinta ni terkongkong..xbebas...dan X bahagia..TP aku..dengan ada kwn2 yang Sayangkan aku..aku happy..life.sentiasa bahagia..Hanya fikir tentang Aku..dan kdg2 kawan 2aku...
YANG PALING UTAMA & AKU PASTI...SAYANG LEBIH PENTING DARI CINTA.....


P/s : aku nk g ipoh mlm ni la..ke esk pg??xsabor nk g jln2 kt cna..
P/s : aku mudah nak meluahkan rasa Cinta klu ko xpaham erti sayang..
P/s : aku rimas la..ko byk sgt soalan..ko bkn sp2 bg aku lg...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails