"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, July 6, 2010

Mgu BerPuASA

Time : 1.16pm (jam Laptop ni la)
Tempat : MEja y selalu 2 la.
Mood : dah ok skit dr semalam

Hi..blog aku ni selalu plak diupdate oleh aku skang ni..ha..ha..maklum la...bila dh xde kwn nk berkongsi rasa..blog adalah tempat utk meluahkan segalanya...nak berkongsi ngan seseorang..xsemua serasi..klu ngan blog ni..SERASI BERSAMA ..huk.huk...blog xleh jawab pe yang aku tya..x leh bg nasihat kat aku..so, xde la pendapat yang menyakitkan hati akan aku dengar...meluahkan sudah cukup..untuk mengawal kemarahan dalam hatii..pe la yang aku lalutkan..padahal tajuk entry ni..puasa..ha..ha..

sebenarnya nak cerita yang minggu ni aku berpuasa..(puasa ganti ngan puasa sunat sekali gus la)...hari ni masuk ari ke 3..alhamdullillah..puasa ni dpt mengawal skit marah aku..wlupn aku badmood ,,aku xmarah org..aku mrah dlm hati je..aku luahkan kt blog ni je..2 yang kdg2 smpai meleleh airmata..sbb xpuas rasa marah 2 xdiluahkan...(emo plak aku..he.he...)biasa pembawakan budak (ank k.murni..he..he..ada kn mengena ke??)..semalam aku berbuka kt kdi siam k.kg.baru wlupn dlm mood yang xbape best...buka pose still mcm biasa..
Ni lah menunya...tom yam camour
aym grg kunyit
kangkung belacan

ni Syikin mazlan..dia la roommate baru aku tp aku dh knl dia lm dh..dr form 1 dulu

Mamat ni plak..mcm xsuka je amk gambar ngan aku..duduk bkn main jauh lg..hu..hu..ADA AKU KESAH!!!

NI je la menda yang aku nak cite..xde pe sebenarnya..tapi ni la TENTANG AKU DAN HIDUP AKU..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails