"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, July 6, 2010

Stress DaLaM HAti

Aku tertekan la..ngan apa yang berlaku..aku perlukan seseorang utk berkongsi..mgkn ada yang mendengar keluhan aku..Tapi Xsama macam klu DIA yang mendengar masalah aku...DIA yang sentiasa paham apa yang aku fikir dan rasa..hu..hu..I realy need someOne rite now..GOD............Plz.....macam sukar nak luah...kan senang klu ada yang paham..
Bukan nak campur masalah peribadi ngan keje...TP aku tetap aku...aku mmg mcm ni..klu selagi xsettle...sentiasa la berputar-putar kt dalam pale hotak..lagi2 melibatkan company...WHAT MY FAULT????..."u igt u sape nk wat I mcm ni?????"damn!!!!..huh!!! ...what u espect from me....BENCI!!!!!!!....u make me miss my bestfren a lot...how come u??!!!!

p/s: x sabo nk g ipoh..nk share..
p/s: miss U la my fren...at dis moment...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails