"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Sunday, July 4, 2010

Bus In KL...

Masa : 1.29pm
Tempat : meja depan kt oFFice
Mood : xkeruan

Hi..hi....muka aku lg update blog..hu..hu..suka aku r kn...blog aku...:)   aku sebenarnya mood ntah pe 2ntah..aku pn xtaw..yang aku tau aku nak cite pasal pe yang aku wat semalam...aku naik BAS semalam...hu..hu..lama sungguh xnaik bas..bas rapit KL...semua nya jd naik bas sbb nak temankan kawan aku belajar..naik bas..dia dpt keje area ampang park..so..belajar la naik bas..skang ni mmg g keje ngan aku..tp aku just ajar..kot2 la aku cuti ke..dia tetap kena g keje sendiri kan...mula2 aku tgu bas..leh hilang kesabaran gak...(ikutkan ati nk g amk keta je...)...
kelakor la masa 2..gelabah aku xde duit kecik..hu..hu..
suka ati je aku snap pic dlm bas 2...xramai org leh r..klu ramai try tgkk..mau kena sound

Tadi ili call...berborak sakan la kitaorg...kelakor gak..happy..dia dh dpt gaji..dia ajak g IPOH mgu ni...emm...ok gak cadangan ni...hu..hu..insyallah klu xde aral..aku mmg nk g cna la..leh makan stimboot..sedapnya..leh jalan2..suka2...

IPOH..here I come (betul ayat aku ni)...hu..hu...hentam je la labu...


p/s : jiwa kacau
p/s 1 : dh ok skit pas ili call

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails