"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, July 6, 2010

Ko igt ko bagus..

huh!!!benci..benci..benci...ko igt ko bagus?????hu..hu..MARAH ni...aku bengang tul arini..spoil mood betul r...arini aku keje macam biasa...tapi masuk ptg je aku nak kuar jumpa client..ngan MR.anuar..tapi...lory driver call aku..dia anta barg company aku..past 2 tya esk ada lg x...aku kata esk xde...thursday baru ada(aku dh bgtau dh sblm ni....)..di melenting plak..dia kta aku

memainkan dia...huh!!!!suka ko je..Ko igt ko besar sgt...ni aku.. Nak marah ni..(hilang pahala pose aku!!!!!)bangang punya org..aku cakap ..dia pn nak cakap..pas 2...letak phone...mmg biadap!!!aku bg ko job....ko nak ugut2 aku plak!!!!WOI...klu camni la perangai ko...memang xmaju la..ko bawa je la lori ko sampai bila2...mmg pas ni..1 job pn aku xbagi...SELAMAT..kira esk...last job...ko igt ko bagus nak cakap ngan bos...aku yg Hire ko.....so boss will refer to me back la bro...huh!!!!

nasib baik bos aku xmarah kt aku.(nak marah..pn xde sbb)..bos aku siap gelak2 lagi..kelakor tgk perangai driver lorry tp dia r y settle kn coz mamat 2 xnak cakap ngan AKu..HALOOO...ko igt ko nak ugut2 company aku..ko bagus..kitaorg lagi pandai dari KO!!!!..ko xleh wat pe pn sebenarnya..anuar pn xmarah aku..siap kata..xyah layan org 2.....naik minyak r 2...besar kepala...sbb fikir dia simpan rahsia....boleh bla...RELAX yus.."ko nak bergaduh ngan driver lorry xguna..sbb mentality diorng 2 rendah je..klu ko lyn ko pn akan sama taraf ngan dioarang)...ha..ha..aku marah je tapi xde  gaduh pn...aku siap mntk maap lg..(berlakon je 2...nama pn keje..kena profesional..padahal...aku bkn main mrh lagi...

p/s : Bengang ttp BENGANG..
p/s : HP pn hang plak..time aku nk mrh..
p/s : nasib baik kuar ngan anuar..dia 2 kelakor skit..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails