"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Saturday, July 3, 2010

My New RoomMate

HI..Sunday Morning....
pagi-pagi ni tetiba je rajin update blog..hu...hu...sebenarnya aku xde menda nak wat..dah alang2 mengadap FB pagi...teruskan la ngan cerita hati..emm..aku dh ada roommate BAru..(happy skit)..sebelum ni pas best fren aku pindah..aku sengsorang je..TAPI..xsempat la nak gile lagi..So far ok..my new roommate ni..actually kwn aku masa sekolah dulu..SMKMS...lama dah...dulu skollmate masa form 1 till 3 je..pas 2 dia pindah sekolah lain...lama gak la xjumpa...skang , we become fren back..hopefully..can close la...AMiN

- Malam tadi tgk BOLA...Argentina Vs Jerman...4-0  -
(malu aku, sebenarnya sokong Argentina..tapi bila dh kalah...jd lalang sokong JErMan)

1 comment:

  1. Yus...silap tu, kene tulis cam nie...
    Argentina vs Jerman...0-4

    Baru betul...

    -Murni_

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails