"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, June 22, 2010

I'm NOT tHe BEst

he..he..tajuk..macam aku kecik hati ngan seseorang kn??ha..ha...xde la..aku saje je..letak tajuk yang terlintah kt pale hotak time ni...menda pe aku nak cite ek?????????em...sebenarnya banyak..tp...xtaw nk cite yang mn satu ek...yang aku sedar satu yang aku kerap lakukan skang ni..adalah..balik kampung...Twice a month...dulu x...plg cpt pn sekali sebulan..bkn ape...aku  rasa cm bosan je berhujung minggu di KL seorang diri..klu kuar mengabiskan duit...baik aku habiskan duit kt mak aku..ADA GAK  FAEDAHNYA...
cite pasal  balik kampun ni..mgu lps aku blk kg..drive mlm sengsorang..mula2 macam nk tunjuk BERANI...ReDAh Je...kt Hingway aku lek la...selamba je..xtakut langsung..aku sampai jln Jempol..y dlm hutan dlm kul 10 mlm la...huh...kecut perut gak....jln gelap gelita...kiri kanan hutan...xde keta lain plak 2...aku plak sorang...emm...dalam hati tuhan je tau...berzikir la aku dlm ati...laju keta xkira la...mmg laju giler....lagi satu yang terlintah kt otak aku masa 2...klu aku accident ke terbabas ke...mmg lambat la org jumpa mayat aku dlm hutan 2..Mula aku PK yang bukan...tajuk paper "SEORANG MAYAT DITEMUI RENTUNG"...he..he...melalut tahap gaban dh ni...
OK..now...pindah topik..pasal keje..aku happy la keje skang..kelakor bos2 aku ni..macam2 perangai..xlarat nak layan..n aku akan g interview gov..15 julai ni...emmm..but..skang ni aku dh x felling mcm dulu lagi..dulu realy excited..skang biasa je..siap fikir lagi..klu xG ok ke??aku sebenarnya dh bosan..penat intervw gov..bertahun2...semua org dh dpt dpt gov..tinggal aku sorang..mmg x excited dh...emm..xtaw la sbb pe..tp xpe..mgkn kali ni rezeki aku..mn tau...JUST PRAY FOR IT...insyaALLAH..
Next STORY...my fren wedding...kwn aku zizie dh selamat kawin..aku xdapat nk g umah dia kt ghanu..so, dis week aku  akan g wedding dia kt umah hubby dia kt melaka..nnt aku upload gambar ek...
K la dat's it....


p/s :  tahniah kepada Filla..coz dh dpt baby amani...so cute..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails