"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Tuesday, June 29, 2010

Meet Frenz At Zizie Wedding

hi...miss my blog...miss utk menulis..maklum la lately malas je nak menceceh...ari2 just bc blog org lain..ha..ha..tp kali ni byk yang aku nak kongsikan..last week aku ada kata nak g wedding kawan aku kan..he..he..kawin dh kwn aku...ha..ha...TAHNIAH and SeLaMaAT PeNGAntiN BAru to Zizie &Azfar..he..he..sungguh cantik wajah mu dihari persandingan mu..ha..ha..
Bak kata Photograper..muka ko mcm Maria Farida..ko patut berbangga zie..cantik sungguh ko..

Dis Is my houseMatte masa Amk Dip dulu..miss u all..k.zida,k.ain,ili,k.fiza nk.ct..(tp cian k.ct, tudung dia kemek..ha..ha..)sengal tul la..
                                      
I like dis pic..aku ni gile glamor...semua pic klu blh ada aku...ha..ha..(yang penting bunga tgn 2)..huk...huk..malu-malu

sopan x kami..ha...ha..aku rasa mmg sopan abs la..bertimpuh 2..ni klu MIL tgk...mmg jd DIL kesayangan la...ha..Kak murni 2 cover perut plak..he..he..patutnya tayang je r..ada baby kt dlm 2..hhik..hikk

gambar ni aku nak tayang pelamin sebenarnya...cantik kan pelamin ni...eventhought pINK..tetap cantik beb...so sweet je..kitaorang 2 org ni nk amk berkat..ha..ha...org kata muka kami hampir sama...yeke...ha..ha..

masa balik dari kenduri sekitar jam 3lbh la..puas sakan dh kitaorg kt bergambar kt cna ..blk la..masa balik 2...aku singgah serdang jab..bawa k.murni n ili makan ABC yang sedap..mmg sedap giler..harga berpatutan la ngan rasa & rupa..he..he..ILI kata aku cm SANTA..cakap je terus bawa...kelokar la..sebenarnya aku bawa sebab aku bosan...aku xkuar sangat klu dia xdtg cni..sbb 2..klu dia cakap je terus je g...

Yummy2..sedap x????msti telan air liur kn..ha..ha..ni perisa Kiwi, stawbery n Manggo

Malam sabtu 2 tido umah kakak ili kt kajang...jumpa la ank sedara ili si DANIA...dh makin besar dia 2..comel gak..tapi pagi ahad dh blk sebab..aku nk amk Cup Cake kt serdang..aku order cupcake tanpa tujuan sebenarnya..tanpa celeberation pe2 pn..suka2..lagi pn kwn baik aku datang..leh la mkn sama2..sbb dulu masa dia ada kt cni..ktorg selalu cerita nk order cupcake...

Theme cup cake ni Spongbob & Patric..teringat masa study dulu ada patung spongebob n patric..skang pnada lagi..he..he



P/s : happy sangant minggu ni..jumpa ramai kawan-kawan
P/s 2 : thank 2 k.murni..tumpang dapur rumah utk masak..lama dh x msak..ha..ha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails