"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, June 7, 2010

HujuNg Minggu yanG PanJaNg

Tajuk pun aku Xleh Nak g...aku sebenarnya...serabut...xtaw pe ada dalam kepala hotak aku...serabut pn ye..Pe nak tulis ni..diluah mati MAK di telan MAti bapak...yang aku tau aku letih..penat...

Pe2 pn,start with the good news dulu...aku dapat panggilan interview Gov... AGAINt....dis time under SPP....whatEver la....coz i'm not excited anymore..felling just besa2 je...aku dh bosan g interview gov...dis time dh kali ke 4....biar la..kali ni just mencuba nasib je la..rezeki ditangan ALLAH..aku hanya mampu merancang..(cewah...ayat...)    interview pn lama lagi..15 julai...no preparation so far...huh!!!biarla...aku risau gak....kwn aku dh keje gov..macam susah la plak...tapi mgkn mula2 kot...END


nak masuk bab lain dh  ni..ni nak cite pasal last week...baru2 ni company aku joint exhibition kt PWTC..Muslim World Biz...have fun...mmg pnt coz xde cuti..tapi...happy...dapat ramai kwn...n luaskan networking...n one more thing...aku rasa macam happy je..hu..hu..nape ek???dh la..nk share gambar masa exhibition


Our teams..dua lelaki ni..my bos...

ili kata, aku macam dh kurus skit la dlm gmbr ni..he..he

ni mmg...gambor time aku mentah kedarah....anuar ni pesal plak...he..hee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails