"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Wednesday, May 26, 2010

Risau...

aku risau...serba salah..serba xkena tp ntah la...susah nk diterangkan...huh....aku blur..confius pn ada...he..he...ayat macam haram...aku bkn apa..cuma aku cam risau je pasal bos-bos aku...aku ada dua bos..mmg la salah sorang 2 share dia plg besar bsr tapi aku rasa masing2 xpnh ungkit share sape yang lbh...masalahnya skang ni...persefahaman...masing2 skang ni asyik berselisih faham...aku risau...mmg la xpnh sampai tahap bergaduh tp selalu la xsependapat...sorang 2 mmg mcm btl cuma kadang2 cara kita menegur atau memberi pendapat kena la xterlalu provok sangat sbb kita xkan sedar samaada org yang menerima teguran tu...dapat terima hakikat atau x....emmm aku risau...big bos macam agak bekecil hati dari cara dia...emm..plg nampak sangat arini..aku xpaham...dia panggil aku tapi xcakap pe2 pn..pas 2...aku kuar jumpa client..blk office...semua cek dh sign...yang plg peliknya...biasanya signature yang 1 lagi adalah signature dia tp dia xsign...dia suwuh bos aku 1 lagi sign....aku xsedap hati..sangat2 xsedap ati..aku risau klu dia fikir aku berpihak pada bos 1 lagi, sedangkan aku X...aku sedar aku bekerjaa dengan diorg berdua...xde niat terselindung nak follow mane2 bos...

"bos, tolong la jgn berselisih paham...aku risau giler ni...xsedap ati pn ada...aku risau klu aku yang sebabkan korang berselisih..yela..klu aku xde kn sedang...emmm..ntah la ...just pray for that"...

P/s : aku igt nak jual kain pasang..Ok X???he..he..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails