"Welcome to my blog...blog ini adalah segalanya tentang Aku dan hidup aku..aku menulis memang terus dari hati aku..tentang apa yang aku fikir & rasa...try to understand n feel it if u want to know about me"

Monday, May 17, 2010

aLaH Bisa TeGaL BIAsa

orang kata...klu kita rasa mcm janggal...lama2 biasa la kn...emmm..mcm yang aku rasa skang...sorang2 je dlm bilik ni..so..kurang la bercakap..xde teman berbual....xpe  la...ALAH BISA TEGAL BIASA...kn????kn?ha..ha...lama2 biasa la nnt...

 aku baru beli novel last week.".Bukan Tak sudi."...not bad gak la novel ni...ok la jln cite dia...gaya penulisan pn sng difahami...cite sedih xde....semua biasa2 je...tp biasa la novel kn...hero msti hensem punya...ha..ha....xpnh lg bc novel hero dia x hensem...tp klu ada org tulis pn...msti xlaku...sbbb org melayu...suka bc y best2 je..hu..hu..

jumaat ni nk blk kg...kenduri arwah atok aku yang ke 40...xsabor nk  blk...windu kt mak...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails